17 Haziran 2014 Salı

Şüphesiz android dünyasını sallayan telefonlardan biri GM Discovery olmuştur. Daha önce hiç ama hiç tanınmamasına rağmen çıkarttığı bu telefon ile akıllı telefonlarda en üst sıralara çıktığını düşünüyorum. Daha üst düzeyde telefonlar olmasına rağmen çoğu kullanıcı Discovery'yi tercih etmiştir. Bu sebeple GM 2 ve Elite sürümleri piyasaya çıkmıştır. Fakat şuan 650 tl ile 16 GB disvovery sahibi olabilirsiniz.



Ben aldım rahatlıkla kullanıyorum. Allaha şükür hic bir problem olmadı. Tabi bazı aksaklıklar dışında. İşte bu yazımız altında bunada açıklık kavuşturacağız. Başlıktan anlaşılacağı gibi seçtiğimiz herhangi bi resmi duvar kağıdı yapmak istiyoruz. Fakat cihazımız bu resmi alıp kırpıyor. Resmin kenarları gözükmüyor ve ortayı alıyor. Bununla birlikte resmin çözünürlüde oldukça düşüyor. Bende bunakafayı takmıştım forumlar, bloglar ve sosyal ağlarda bu konu üzerinde araştırıyordum Saolsun bir abimiz çözümünü buldu ve bende sizlerle paylaşmak istedim. Şimdi söylediğim adımları teker teker yapalım.


Menü > Değiştir > Önümüze iki seçenek çıkar > Biri tam ekran, Biri tek ekran. Tek Ekranı Seçiyoruz.



0 yorum: