22 Ekim 2015 Perşembe


Merhaba Apk Okulu takipçileri. Bu yayınımızda sizlere teşekkürlerimizi sunmak istiyoruz. Çok ilgilenmemize rağmen kısa bir sürede çokça tıkanmalar ile sizin sayenizde üst sıralara çıktık. Şu anda 100 bin  görüntülenme sayısına ulaştık. Bu sepebten dolayı çok mutluyuz. Bunu kutlamak için çekiliş yapıyoruz. 

Paypal, Amazon, Play Store ve I Tunes kartlarınıza 40 TL değerinde hediye çeki göndereceğiz. 

Çekilişe katılmak çok basit. 
Yayınımızın altında bulunan yorum kısmına "Çekilişe Katılmak İstiyorum." deyip altınada sizlerle iletişime geçebilmemiz için mail adresinizi yazmanız yeterlidir.

Son katılım tarihi: 25.10.15
Çekiliş 26.10.15 tarihinde yapılacaktır.
Çekiliş video halinde paylaşılacaktır.



Yazı Linki:  http://apkokulu.blogspot.com.tr/2015/10/cekilis-vaar.html?m=1









Not: Reklamlara tıklayıp kurulum yaparsanız hem siz hemde biz kazanırız. 

25 yorum:

  1. Çekilişe Katılmak İstiyorum.

    akincio33@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Çekilişe Katılmak İstiyorum.

    clcbnkkurt@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Çekilişe Katılmak İstiyorum.

    hakantra6@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Çekilişe Katılmak İstiyorum.

    ridvan@ogretmenleri.net

    YanıtlaSil
  5. çekilişe Katılmak istiyorum
    yigit6896@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Çekilişe katılmak istiyorum.
    support.ibrahmgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Çekilişe katılmak istiyorum.
    brhnsfrn@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Çekilişe katılmak istiyorum.
    erdoganelif81gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Çekilişe katılmak istiyorum.
    alpermb1996@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Çekilişe katılmak istiyorum.
    mertcndgn@yandex.com

    YanıtlaSil
  11. çekilişe katılmak istiyorum mustafa.4375@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. çekilişe katılmak istiyorum

    irfan_07_96@hotmail.com

    YanıtlaSil